tiistai 27. toukokuuta 2014

Erikoispostaus: Kaveripostaus!

Lupailin teille lähipäivinä erikoispostausta, joten tässä sitä nyt olisi! :) Joku jo edellisen postauksen kommenteissakin ehdotteli että ystäväpostaus olisi kiva - ja sehän minulla olikin suunnitteilla tehdä! 

Henni
Henni & minä vappua juhlimassa!

Tää ihminen tuskin paljoo selittelyjä tarvii! Hennin kanssa oon kokenu paljon kaikkea ja vaikka välillä ollaankin riidelty, niin aina ollaan saatu riidat sovittua! Hennin ansiosta oon saanut itselleni mahtavan hevosen, sekä ponin ja saanut myös muita ystäviä! Henni on kyllä ylivoimaisesti mulle paras ystävä mitä vaan saatan toivoa, melkein kuin sisko! Ollaan Hennin kanssa valehtelematta päivittäin tekemissä melkein jatkuvasti- niin tallilla, kuin vapaa-aikanakin! Tätä ihmist en vaihtais keneenkään ♥

Santeri
Henni & Helka + Santeri ahkerana kisahoitajana!
Santeri, tutummin Santtu, on siis Hennin poikaystävä ja mulle ihan vaan kaveri. Santun kanssa tulee vietettyä aina silloin aikaa, kun hän on lomilla intistä. Santtu on luonteeltaan ihan mukava ja hauska! Santtua on kiva aina orjuttaa tallilla tekemään tallihommia :D Noei.. Kyllä se niitä aika hyvin tarjoutuu itse tekemään.

Jenna
Jennan kanssa uutena vuotena baariin lähdössä!
No kaikkihan teistä varmaan tietävät kuka Jenna on. :D Jenna on mulle suht hyvä ystävä, jonka kanssa tulee vietettyä aikaa lähinnä tallilla. Ennen tehtiin paljon kaikkea muutakin yhdessä, mutta nykyään meillä taitaa olla molemmilla pitkälti omat jutut, niin ei valitettavasti oo oikein jäänyt aikaa hengata yhdessä. Jennan kanssa on helppo puhua ja Jenna on muutenkin mukava!

Emma
Emma, Henni ja Minä matkalla kisoihin!
Emman oon tuntenu jo muutaman vuoden ajan. Ensimmäistä kertaa nähtiin Kiviharjussa, jossa tutustuttiinkin kunnolla vuonna 2011. Emman kanssa oon kokenu varmasti elämäni parhaimmat naurut, koska tän ihmisen jutuista ei huumoria puutu! :D Emman kanssa on kiva jutella, ja välillä ollaankin puhuttu tunti tolkulla puhelimessa, koska juttu ei vain yksinkertaisesti lopu kesken. Emma on ollut myös muutaman kerran mukana kisoissa auttamassa, sekä tallilla muuten vain :)

Noora
Selvennykseksi vielä, että ollaan tässä 12v. :D
Nooran olen tuntenut jo ala-asteen toisesta luokasta asti! Kuudennella luokalla Noora oli paras ystäväni ja silloin vietimme jonkun verran aikaa yhdessä. Noora oli myös se ihminen, jonka takia aloitin ratsastuksen - kiitos siitä Nooralle! ♥ Nooran kanssa meillä meni kuitenkin seitsemännen luokan alussa välit poikki ja eipä pidettykkään toisiimme yhteyttä ollenkaan yli viiteen vuoteen!? Viime vuoden lopulla saimme kuitenkin välimme selvitettyä ja nykyään olemme taas hyviä kavereita :)

Jenni

Jenniin tutustuin saadessani ensimmäisen hamsterin vuonna 2008. Ensimmäistä kertaa nähtiin 2010 hamsterinäyttelyssä ja kun muutin Lappeenrantaan vuonna 2011 alettiinkin Jennin kanssa viettää paljon aikaa yhdessä. Jenni oli yksi niistä harvoista ystävistäni Lappeenrannassa ja vaikken enää sielä asukkaan on hän silti hyvä ystäväni! Jennille voin puhua ihan mistä tahansa ja tiedän että Jenni pitää kaiken omana tietonaan. Jenni on hirveän mukava ja ystävällinen - kaikin puolin ihana ystävä! ♥ Toivottavasti päästäisiin jatkossakin näkemään useasti! :)

Tanja

Jaahas, mitäköhän sitä Tanjasta kertoisi :D Tanjan kanssa ollaan tunnettu jo vuodesta 2011(?), kun olin avustamassa Kiviharjussa sillä leirillä millä Tanja oli. Tanjankin kanssa saadaan aina aikaiseksi kaikki tyhmimmät jutut ja tyhmimmät ideat. Tanja kuuluu myös näihin ihmisiin, joiden kanssa tulee juteltua mm. keskellä yötä jos ei ole muutakaan tekemistä tai uni ei tule.. :D Parasta Tanjan kanssa on kortinpeluu, koska silloin ei voi ainakaan välttää meteliä ja rumaa kielenkäyttöä...! XD

2 kommenttia:

  1. Ootpa söpö tos kuvas jos oot 12v. :D :3 kiva postaus. On kiva et tulee näit erikoispostauksiakin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha, kaikkihan on pienenä aina söpöjä ;)

      Poista