perjantai 17. tammikuuta 2014

'Hei Gran Canaria, mä astun aurinkoon' [Päivittelyä & ilmoitusasiaa!]

Alkuun en voi muuta kuin pahoitella näin pitkää postaustaukoa.. Tällä hetkellä mulla on ollut vain niin paljon tekemistä koulun, ym. asioiden kanssa, että blogille ei ole riittänyt aikaa - näistä asioista lisää alempana. Näiden 'ihanien' pakkasten ansiosta, kaikki paikatkin ovat jäätyneet joten ratsastaminen on miltei mahdotonta..


Vikin kanssa ei tosiaan olla päästy tekemään mitään maata mullistavaa. Lähinnä ollaan menty maastoilulinjalla ja pari kertaa pellolla ja kentällä. Maneesillekkaan ei olla päästy/jaksettu lähteä, mutta joskos sitä tästä vaikka vähän ryhdistyisi ja lähtisi joku päivä maneesille!

Viki on ollut pääasiassa ihan hyvä ratsastaa. Välillä on toki ollut niitä huonompiakin päiviä, joiden vastapainona onkin ollut päiviä jolloin kaikki on sujunut paremmin, kuin hyvin. Ihan joululoman vikoina päivinä meidän kenttäkin oli yllättävän hyvässä kunnossa, joten päästiin ottamaan muutamia hyppyjä ilman satulaa! Korkeimmillaan hypättiin n. 95cm, Viki oli koko ajan todella hyvä ja varman tuntuinen hypätä!



Muutoin nämä pari viikkoa onkin mennyt lähinnä kävellessä ja hiekkatiellä pyöriessä. Onneksi nyt on satanut edes hiukan lunta, niin ollaan päästy muutamilla maastopoluilla ottamaan ravia ja laukkaakin! :) Viksun lisäksi olen myös jonkun verran päässyt liikuttamaan Helkaa, sillä Hennillä ei ole oman ponin myötä ollutkaan enää niin paljoa aikaa Helkalle. Helkalle on onneksi löytynyt nyt uusi liikuttaja ettei minun tarvitse koko aikaa ponia liikuttaa! Vaikka eipä siitä kyllä suurta vaivaa ole ollut.

Tosiaan olen lähdössä reilun parin viikon päästä Gran Canarialle, Espanjaan. Kyse ei kuitenkaan ole mistää viikon lomamatkasta, vaan lähden pariksi kuukaudeksi työssäoppimaan sinne! Tämän asian suhteen minulla on ollut niin paljon mietittävää ja järjesteltävää, joten en millään ole ehtinyt blogin pariin vaikka olisin halunnutkin.

Nyt kaikki asiat kuitenkin alkavat olla hoidossa, lennot varattu, vakuutukset ja raha-asiat kunnossa. Pikkuhiljaa pääsenkin jo fiilistelemään lähtöä! Päätös ulkomaille lähtemisen suhteen ei ollut minulle kuitenkaan helppo. Vikin jättäminen näinkin pitkäksi aikaa tuntuu enemmän kuin kamalalta. Tiedän kuitenkin, että se jää tänne hyviin käsiin ja saa varmasti myös minun poissa ollessani edes jonkunnäköistä liikuntaa. Tosiaan Nea, joka alkaa liikuttelemaan Helkaa, saattaa silloin tällön liikutella myös Vikiä ja toki Jennakin varmasti liikuttelee neitiä aina kun Fasun liikutukselta ehtii ja jaksaa.

Alunperinhän minun oli tarkoitus lähteä Espanjaan jo syksyllä, mutta päätin jättää lähtemättä henkilökohtaisten syiden takia, joiya en enempään blogissa aio käsitellä. Joululoman alussa minulle kuitenkin ehdotettiin uudestaan Espanjaan lähtöä ja pari viikkoa mietittyäni tulin siihen tulokseen, että tyhmähän minä olisin, jos en lähtisi!




























Nyt kysynkin teiltä lukiat, jos/kun saan hommattua Espanjassa itselleni netin, haluatteko jonkin näköisiä kuulumispostauksia sieltäpäin? :) Tosiaan niihinhän eivät hevoset liittyisi ollenkaan, mutta voisin kirjoitella mitä minulle yleisesti kuuluu sielläpäin maailmaa. Sana on vapaa - kertokaahan mielipiteitä! :)

8 kommenttia:

  1. Tottakai on kiva kuulla kuulumisia, vaikka espanjassa oletkin. Kuka kustantaa ja on vastuussa Vikistä sen aikaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa että kuulumiseni kiinnostavat! Vikin kuluthan kustantaa sen omistaja Juha, niinkuin kustantaa minunki ollessani täällä. Vikiä liikuttelee ainakin Jenna, Ella, Nea ja mahdollisesti Roosa sillävälin kun olen poissa, vakituista liikuttajaa/hoitajaa Vikillä ei sille ajalle ole :)

      Poista
  2. Ehdottomasti postausta Espanjasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypä siis kirjoitella sielläkinpäin maailmaa ;)

      Poista
  3. Vau! Tosi siistiä! Ehdottomasti haluaisin kuulla päivistäsi siellä Espanjassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittelen sieltä siis varmaankin viikoittain jonkunnäköisiä kuulumisia :)!

      Poista
  4. Kiva postaus!<3Tee vaan espaniasta postauksii!:)Kuka huolehtii nyt pääosin Helkasta?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että pidit :) Helkan liikutuksesta huolehtii pääosin Nea!

      Poista